Re: parametry kart dżwiękowych

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 09 Jun 2008 - 18:25:45 MET DST

Dnia Mon, 9 Jun 2008 14:23:27 +0200, Tomasz Minkiewicz napisał(a):

> Chce Ci się? Na elektronicznych jelitaliach się nie znam, ale
> podejrzewam, że jakiś live 5.1 na allegro by kosztował mniej niż
> „zmajstrowanie cosia na zewnątrz kompa”, że nie wspomnę o nakładzie
> czasu i wysiłku.
> Czyżby ten stary komp to był laptop? ;)

Musi mi się chcieć. Nie zamierzam wydawać kasy na dodatkowa kartę a zresztą
i po co jak ten zestaw kina domowego ma jeden głośnik uszkodzony więc jako
5+1 na pewno już nigdy nie pójdzie. Zresztą, przyszli użytkownicy tego
kompa nie potrzebuja wodotrysków. Chodzi o to żeby resztki tego ustrojstwa
jeszcze trochę pograły jako typowe szczekaczki komputerowe, no, z basami :)
I żeby dało się to zrobić za złotówkę :). Mam tu na myśli prosty sumator na
dwóch opornikach.

--
Jacek