Re: Ma³y, tani laptop?

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Mon 09 Jun 2008 - 14:59:52 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> No, widzê ¿e wolisz bajdurzyæ ni¿ rzeczowo dyskutowaæ ;-), ale
> pozwolisz, ¿e sprostujê: za 3k pln dostaniesz na przyk³ad notebooka HP
> 6510b z wszystkim, co przyzwoity notebook mieæ powinien na pok³adzie,
> tj, z dualcore na chipsecie 7100, dyskiem 120 GB, nagrywark± DVD-RW, BT,
> WiFI, czytnikiem kart flash, matryc± 14" i z bateri± trzymaj±c± >4 h w
> standardzie. Wszystko to wa¿y w okolicach 2,5 kg i raczej zmie¶ci siê w
> plecaku ;-).

Chyba ze stelazem, pozatym nie wiesz na co mi wydawac ponad dwa razy
tyle by miec mozliwosc wejscia do internetu na lace czy w autobusie ?
No i wciaz malo mobilny jest ten dwoj HP ponad dwa razy ciezszy i
wiekszy. Zeby wypic piwo nie musze kupowac browaru.

>Ot, solidny sprzêt za rozs±dne pieni±dze, i jeszcze 2k pln
> zostanie w kieszeni. W podonej cenie s± dostêpne Lenovo z serii 3000 o
> wadze < 2kg. A wydawaæ 1,3k pln na co¶, co siê zu¿yje moralnie po roku
> albo nieco pó¼niej wrêcz rozpadnie w rêku? Hmm.....

Rozumiem ze ow HP sie nie zuzyje i nie rozpadnie bo jest ze zlota z
tytanu i magnezu, wes mnie nie oslabiaj.

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/