Re: MaĹ?y, tani laptop?

Autor: Jacek Popławski <jpopl_at_interia.pl>
Data: Mon 09 Jun 2008 - 11:59:17 MET DST

Dnia 09.06.2008 Jan Strybyszewski <gdzies@w.pl> napisał/a:

> Nie wiem jak to mozliwe ale Windows uruchamia sie szybciej niz na duzym
> lapku. Poprostu tak jest.

Ludzie oceniając prędkość komputerów patrzą nie tam, gdzie trzeba. Komputer
teoretycznie 100 (sto!) razy szybszy otwiera emaile tak samo wolno jak ten
starszy. Tak samo czeka się kilka _sekund_ na wykonanie jakiejś czynności, jak
lata wcześniej. I sekundy nie zamieniają się w ułamki sekund. Nadal są
sekundami. Ale marketoidy wbiją ludziom do głowy wszystko, wiec ludziki płacą.