Re: Mały, tani laptop?

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Mon 09 Jun 2008 - 11:52:26 MET DST

szerszen pisze:

> no to mnie rozbawiles, gowniany komputerek z 7 calowym ekranikiem za
> okolo 1000 zeta

O dziecko neostrady ? A miales ty w reku tego Asusa ?

> za te pieniadze mozna miec calkiem fajny uzywany normalny laptop, a za
> niewiele wiecej juz funkiel nowke nie smigana z gwarancja

No skrzypiaca trzeszczaca i Acera gdzie pod 3kg wagi,.

> a jak komus vista na cos nie pozwala to po prostu lama jest i tyle

lama co to za słownictwo z forum onetu ?

> tyle w temacie, ale kupno takiego komputerka za 1300 zeta to dla mnie
> jakas pomylka jest

Ty sam jestes pomylka. do czasu az nie zrozumiesz co to znaczy < 1kg do
noszenia

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/