Re: Notebook 12.1" pod Linuksa

Autor: chester <chesteroni_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Mon 09 Jun 2008 - 02:25:59 MET DST

Jacek Popławski napisał(a):

> Sprawdź najpierw:
> http://www.linux-laptop.net/

Sprawdzone już dawno ;-)
Oba wytypowane się da uruchomić bez poważniejszych przeszkód.

> I nie słuchaj opinii o nanometrach i potokach bo to Ci niewiele da :)

Takich opinii w tym wątku nie widzę. A co do moich wymagań to dla mnie
ważne jest, żeby komputer uciągnął kilka naprawdę pamięcio- i
procesorożernych aplikacji jak Eclipse czy Firefox. Komputer nie będzie
używany do 'prostych zadań biurowych' wiec te nanometry jednak mają
znaczenie o tyle, że szybszy procesor mniej się zmuli :-)

chester