problem z flash playerem

Autor: <plecak777_at_o2.pl>
Data: Sun 08 Jun 2008 - 12:47:27 MET DST

hej,

polega on na tym że tną mi się min transmisje sportowe np z tej
strony; http://www.soccer-live.pl/ITVF1/f1player.php, z innych zresztą
też, nie mam pojęcia jaka jest tego przyczyna,yt config; cel 2ghz, 512
ram, sis 650, xp (może słaba karta graf? ale xvidy płynnie chodzą..)
filmiki z youtube też lekko przycinąja (po całkowitym zbuforowaniu),
próbowałem różnych przegladarek, live cd z linuksami (tu troszę mniej
cieło) ale to nic nie dało.. na drugim komputerze słabszym; althlon
1ghz, 256, jakiś s3 32mb, w98se, transmisje odtwarzane są znacznie
płynniej.

Czy więc może to być związane z dzieleniem łącza? (choć nie zauwazyłem
różnicy przy włączonym/wyłączonym którymś komputerze) a może to xpek
zamula? bo nie jest to wina raczej łącza (ok 2Mb)... jakieś inne
sugestie?

plc
pzdr