Re: Czy do modemu HSDPA w DELL da sie podlczyc zewn. antene GSM

Autor: orcio <orci0_at_NOSPAMop.pl>
Data: Sat 07 Jun 2008 - 14:05:53 MET DST

Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisał w
wiadomości news:n5icqb392s2j$.qj24y1h8y3e0$.dlg@40tude.net...

| Antena wbudowana w ekran jest zdecydowanie bardziej skuteczna niż
| zewnętrzne dołączane do modemów PCMCIA/ExpressCard*
|
| *Sprawdzone na D620 i dwóch modemach iPlusa.

Ja używalem modem PCMCIA Sony Ericsson GC79 GPRS/WLAN z konektorem i
samochotową antena GSM 9dBi z 5m kablem stawiana gdzie sie da najwyzej
ustawiona w strone nadajnika na prawdziwych wioskach takze widze
zadadnosc pytania kolegi czy taki wtyk jest w w/w sprzecie. Nawet
bedac w budynku postawienie takiej anteny za oknem na parapecie w
programiki iPlusa wyswietlalo o 2 kreski wiecej na skali.

orcio