Re: przedłużyć kabel vga d-sub

Autor: tg <123_at_abc.pl>
Data: Sat 07 Jun 2008 - 18:37:13 MET DST

Padre w news:g2cfou$qmo$1@achot.icm.edu.pl napisal:
> sorry ale w dsuba 1280x1024/85Hz z dobrą jakością przy 10 metrach to nie
> uwierzę...

jezeli o mnie chodzi to nie musisz, zreszta to juz i tak nie czasy na
dsuba, ale podam reszte konfiguracji jak by kogos zainteresowalo

co do monitora to modelu niestety nie pamietam, ale byla to nokia 21 czy
22 cale, taka dziwna, pozaokraglana na wszystkich rogach i z okraglymi
przyciskami power i przelaczaniem dsub/rgb z przodu, karta graficzna
matrox g400, rozdzielczosc i odswiezanie taka jak podales, kabelek jak
juz pisalem bandridge, na monitorze obraz byl taki sam jak na firmowym
kabelku nokii o dlugosci ok. 2m