Re: czy jest sens rozbudowywać

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 07 Jun 2008 - 17:06:01 MET DST

Dnia 6.6.2008, Doman napisał(a):

> chciałbym spróbować nieco sobie polepszyć kompa ale w sensowny sposób;
> w tej chwili mam asusa a7n8x z athlonem 1800+ i radeonem 9200 - rzecz
> w tym że chciałbym zmienić kartę na jakąś z wyjściem hdmi żeby dać
> sygnał na tv - mogę dołożyć najmocniejszego dostępnego proca czyli xp
> 3200 oraz jakąś nową grafikę na agp (np. radeona 3850), tyle że
> obawiam się że taka karta będzie się mulić z tym procesorem i nie
> jestem pewny czy zobaczę różnicę; inna sprawa czy taki procesor dobrze
> sobie da radę z dekodowaniem filmów w rozdzielczości hd

> [...]

IMO ma to sens - potrzebujesz dowolnej (wydajność dobierz sobie w
zależności od potrzeb "nieco starszych gier") karty graficznej z AVIVO
(ATI) czy PureVideo (nVidia) i do tego oprogramowanie wykorzystujące te
technologie. Mocniejszy CPU może się okazać niekonieczny.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/