RAM do laptopa

Autor: skx <skx213_at_gmail.com>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 21:23:48 MET DST

Witam,

Mam laptopa HP OmniBook XE3L z procesorem, kt贸ry przedstawia si臋 jako
Intel Mobile Celeron Coppermine-128k 750Mhz. W tej chwili ma on 128 MB
RAM, wygl膮da to tak: http://skxpl.eu.org/pliki/omnibook/rams.jpg
(du偶e zdj臋cie: http://skxpl.eu.org/pliki/omnibook/raml.jpg)

Chcia艂bym dokupi膰 wi臋cej (najlepiej tak z p贸艂 giga) i by膰 mo偶e
zainstalowa膰 mu jaki艣 wsp贸艂czesny system. Niestety nie wiem jaka
pami臋膰 b臋dzie pasowa膰. Znalaz艂em co艣 takiego:
http://512-mb-pc133.gu.ma/ i chocia偶 m贸j model znajduje si臋 na
li艣cie kompatybilnych, to sprzedaj膮cy zastrzega: "uwaga pamieci nie
beda dzialaly w starych laptopach PII/PIII/Celeron 200-800Mhz"

Przyznam szczerze, 偶e pocz膮tkowo my艣la艂em, 偶e ka偶da pami臋膰
pc133, kt贸r膮 uda mi si臋 tam wcisn膮膰 b臋dzie OK, ale teraz mam
w膮tpliwo艣ci i prosz臋 o porad臋.
Jak膮 pami臋c kupi膰, czy modu艂 512 (niekoniecznie ten) b臋dzie w
og贸le dzia艂a膰, czy b臋d膮 dzia艂a膰 dwa modu艂y o r贸偶nej
pojemno艣ci?

--
skx, http://skxpl.eu.org