Re: starzenie się notbooków

Autor: Sanctum Officium <wytnij.to_at_wytnij.to.>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 20:48:52 MET DST

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
news:g29m09$9ub$2@news.onet.pl...
> Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości

> Pracę??? Jaką kur^a pracę???
> Czy Twój mały rozumek nie może pojąć, że komputer może słuzyć nie tylko
> do "pracy" ale i do czegoś innego? Np. do pisania listu do cioci, leżąc,
> wisząc,bujając się w hamaku lub gibając jak gibbon na gałęzi???
> Współczuję.

Pisanie na laptopie to masakra. Mam jakś kartkę, księżkę lub katalog, które
są mi potrzbne do pisania. I gdzie mam je położyć? Z boku laptopa.
Niewygodnie. Z przodu - nie da się. W desktopie mam klawiaturę, za nią
materiały i jeszcze dalej monitor. A jak mam wysuwaną półkę w biurku, to już
ideał. Klawiatura na półce, na biurku materiały i można pracować. Na
laptopie nigdy tego nie osiągniesz. No chyba że masz do laptopa zewnętrzną
klawiaturę, zwwnętrzną mysz, zewnętrzny monitor. Ale po co wtedy laptop?

MK