przedłużyć kabel vga d-sub

Autor: Marek <marxjo_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 18:40:04 MET DST

Witam,

Pytałem jakiś rok temu, ale nie było tego dużo na rynku a jeśli już to
drogo (Czyt. nie produkował tego Mint, Manhattan itp :)

Chodzi mi o przestawienie komputera do pomieszczenia obok, bo mi wyje,
przegrzewa się i strasznie śmierdzi w lato obudowa kompa.

Czy jest coś niedrogiego i dobrego do przedłużenia kabla monitor--karta
graficzna ? Nie chodzi mi o zwykłe kabelki typu przedłużka, bo to miałem -
nawet te droższe (miedziowane, złotowane, superaśne), ale nie strata na
jakości sygnału była straszna i dodatkowo spadało odświeżanie do 60 Hz, a
przy CRT mam 85, więc patrzeć się wtedy nie dało