8800GTS 320MB + tv out

Autor: Picia <toolpusher_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 15:46:58 MET DST

Witam,
Mam taki problem gdzyż mam problemy z wyświetlaniem TV na drugim wyjściu DVI
karty NVidia 8800GTS 320MB. Przedtem miałem 6600GT i nie było tego problemu.
Ja robiłem coś na kompie a brzdąc sobie oglądało bajkę. Tu się trzeba
nakombinować strasznie. Z tego co się dowiedziałem w sieci Nvidia
wykastrowała starsze 8800GTS o układ odpowiedzialny ze wyświetlanie TV.
Pytanie moje jest następujące czy nowe GTS 512MB oraz 8800GT posiadają
zaimplementowany ten układ (nie wiem czy to chodzi o dodatkowy Ramdac czy o
funkcje PureVideo - jestem laikiem).????

 --
Pozdrawiam
Piotr Klęba