Re: problem z wydrukiem

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 14:51:57 MET DST

Użytkownik "BETON" <brak@mejla.pl> napisał w wiadomości
news:g2bal0$v7l$1@news.onet.pl...
> Witam
> ( gdzies tu juz dzis posłałem podobnego posta ale chyba zniknał :)wiec
> replay
> Mam problem z wydrukiem na atramentówce
>
> RObią sie cienie
> jak tu http://skocz.pl/hapeczek
> http://skocz.pl/hapeczek2
> http://skocz.pl/hapeczek3
>
> Drukarka hp 815c oraz hp 820cse
> rózne tusze, rózne komputery i nic nie pomaga
> błędy powstają kiedy jest zaznaczona opcja "drukownaia dwoma
> kartridżami.=kolor i czarny"
> Kiedy dam tlyko " drukuj czarnym" wtedy jest ok.
> [...]
Pewnie się sam domyślasz, ze masz przesunięte dysze obu kartridży, czarnego
i kolorowego względem siebie. Proponuje wyciągnąć i jeszcze raz włożyć.
Druga możliwość to uszkodzenie styków kartridża lub tych w drukarce. A poza
tym dobrze poszukać w oprogramowaniu, coś do wyrównania nabojów jednak
powinno być.