Re: problem z Pentium D 960 po wymianie plyty

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 09:56:18 MET DST

Użytkownik "news-ext.oce.nl" <space@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1212653493.598664@news-ext.oce.nl...
> Witam,
>
> Prosze o pomoc, przecwiczylem juz mnostwo pomyslow ale niestety nic z
> tego.
> Do sedna:
> Wmienilem plyte w komputerze Asrock na plyte Asus P5V-X SE. Zmiane
> zrobilem zeby przejsc na grafike PCI-e.
> Procesor ten sam czyli tak jak w tytule Pentium D 960.
> Po instalacji windowsa wszystko chodzi o wiele, wiele wolniej niz
> poprzednio, ladowanie windowsa, etc. Zaposcilem Sandre i jak na poprzednie
> plycie mialem CPU jakies 1700 punktow to teraz jest 600. Dziwna rzecz
> [...]
a plyta wspiera te procesory? - te stare procki braly duzo pradu (kolo
100w), nowoczesne plyty szczegolnie z
segmentu value maja za malo wydajny blok zasilania procesora (bo rodzinka
c2d i nizej bierze juz znacznie mniej) aby zasilic te proce - ja spotkalem
sie w jakims tanim asusie
z komunikatem po wstawieniu starego pentiuma D "this cpu is not supported" i
blokada dalszego startu - taka mniej wiecej byla odpowiedz z supportu
asusa na pytanie o ten komunikat.

pzdr