Re: starzenie się notbooków

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 23:48:31 MET DST

Użytkownik "Maciej Browarczyk" <maciekNOSPAM@NOSPAMwiedzmin.org> napisał w
wiadomości news:g29kvo$kt3$1@achot.icm.edu.pl...
> Przeciez kazdy wie, ze laptopy to kupuja panienki, "biznesmani"-szpanerzy
> i geje ;p Na powaznie to takze nie rozumiem mody na laptopy (i nie mowie
> tutaj o ludziach, ktorzy rzeczywiscie potrzebuja mobilnosci). Teraz kazdy
> kupuje laptopa chociazby po to, zeby stal na biurku. I niech nikt nie
> proboje zaprzeczac, bo laptopy z 8700/8800GT i Quadem* (!!!) to lekka
> przesada.

 Niby dlaczego "przesada"???Kiedyś chyba pisano coś podobnego o
telewizorach... teraz TV idzie w odstawkę bo powiela to co przeczytasz na
ekranie laptopa. To jaki ktoś kupuje laptop to kwesta dostępności - sam
pasiadam Targę (Pentium 166 chyba z 10 lat stary), IBMT21, T41 i HP jakiś
tam trzyletni i nie widzę potrzeby kupowania nowych ale jak mi będzie
potrzebny to kupię aktualnie dostępny i w rozsądnej cenie - może nawet
sturdzeniowy bez względu na to czy Ty uznasz to za przesadę czy nie - modę i
Twoją opinię będę miał w dupie:)

--
marfi