Re: Sprzet komputerowy

Autor: Jan Strybyszewski <gdzies_at_w.pl>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 15:38:07 MET DST

Marcin P. pisze:

> A kto szuka w googlach "sprzętu komputerowego"?
> Ja szukam w ceneo konkretnego produktu, o którym najpierw naczytam się
> w tomshardware czy innych benchmarkach.

I to jest pomysł na biznes... portalo/blog ze "sklepem" ktory prowadzic
bedzie ktos inny wiec nie twoj problem, za to ty dostaniesz prowizje od
klienta. Jak bedziesz pisał dużo i ciekawie to przychody z polecenia i
AdSense moga byc interesujace. A potem poleci ... zacznij od
"popularnych tematów i procków,płyt, te wszystkie pclaby frazypc itp i
inne brandzluja sie hightech ich nie przeskoczysz oni będą mieli pierwsi
procki czy płyty, ale ty możesz pisać jak zrobić z płyty za 300zł i
procka za 200zł fajny komputer.

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/