Re: Pytanie na szybko - konfiguracja komputera pod XP

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 08:43:31 MET DST

> Coraz częściej liczy się nie treść, a forma...

I jestem ciekaw, kto - pisząc proste prace (czyli bez jakichś prac w
grupie, a może i makr) zrobi to lepiej niż ktoś 12-14 lat temu?
Podstawowe funkcje (mam na myśli ms office) działają tak samo, a gdy
praca wygląda wg. szablonu - Tytuł, spis treści, treść, podrozdziały,
może stopka z numeracją strony i kilka tabelek/obrazków, to czym różni
się dzisiejsza od tej sprzed ponad dekady, napisanej na PentiumI lub
486? (jedynie co do automatycznie generowanego spisu treści nie jestem
pewien, czy już wtedy działało). Nawet komfort pracy sie pewnie niewiele
poprawił (bo dodano milion nowych funkcji, poprawiono sto innych i
zepsuto drugie tyle), a szybciej nie jest.