Re: Pytanie na szybko - konfiguracja komputera pod XP

Autor: ikov <ikov1__at__t-l-e-n.pl>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 08:26:33 MET DST

Jan Strybyszewski pisze:

> Mało RAMu to by było jakby miał 128MB, ehhh dzieci Pentium 4 i
> Dualcorów. A kiedyś internet pod WIN 3.11 i Netscapem 2 też działał.

Też spojrzałem na początek wątku i się zdziwiłem - co to za pytanie? W
pracy mam jeden komputer z 433MHz, 128MB RAM, dysk na parę GB i działa
(XP + office 2000). Działa to mułowato, ale do internetu i do pisania
jest wystarczające. A pierwsze prace pisałem na komputerze z 66MHz i 16
lub 32MB pamięci, nawet któryś z wcześniejszych office'ów działał. Teraz
pewnie niektórzy nie wiedzą, że były procesory wolniejsze niż 1GHz :)