Re: Czy pociągnie Divx'y?

Autor: Skrzekacz <skrzekaczUSUNTO_at_op.pl>
Data: Thu 05 Jun 2008 - 07:54:32 MET DST

Użytkownik "McClusky" <mcclusky@o2.pl> napisał w wiadomości
news:g277qm$pgs$1@opal.futuro.pl...
> Czy komputer o konfiguracji:
>
> proc: Intel Pentium 1500 MHz
> RAM: 256 MB
> Graf: zintegrowana 16 MB (!!!) <----- słabo...
>
> będzie płynnie odtwarzał divx'y?

No tak jak przedmówcy myślę, że dla pewności jakiegoś GeForce'a kup starego.
Ja obecnie płynnnie (oczywiście nie HD i jakość dekodowania zmnniejszona)
oglądam na Duronie 750MHz, no ale GeForce 5200.
Tnie tylko przy przewijaniu filmów kodowanych H264, poza tym wszystko ok.

Pamiętam znajoma kilka lat temu miała podobną konfigurację jak u Ciebie. Na
tych samych kodekach co u mnie filmy wyświetlały się jakieś jakby
ciemniejsze (monitor nie był przyciemniony :D), ale sam film szedł płynnie.

Pozdrawiam