Re: Komp dla zastosowań biurowych i czasami film

Autor: PabloDesign <s25_at_wp.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 23:16:21 MET DST

> I co z tego?
To z tego, że w tym wypadku nie mam czasu na eksperymenty.
Gdybym miał, nie pytał bym na grupie dyskusyjnej.

> Zleć po prostu poskładanie komputera komuś, kto się na tym
> zna i zrobi to dobrze. Wtedy w ogóle nie masz problemów.
Zleciłem, tylko żeby zlecić, trzeba wiedzieć czego się chce.
Zestaw juz chodzi i udał sie w 100%

> Ależ MOŻNA.
Wszystko mozna tylko jakim kosztem...

> Po pierwsze, zawsze można grzecznie poprosić o zapisanie w
> innym formacie.
A po drugie są sytuacje, gdy nie mozna poprosić,
a po trzecie prosić 10 osób na dzień...?

> Po drugie, akurat Microsoft nauczył się na błędach i od
> kilku wersji Office formaty są w szerokim zakresie zgodne
> lub dostępne są łaty dodające obsługę nowych formatów.
Wersja łatana to nie kompatybilność... hihi
Ale nawet z łatami niektóre programy się wykładają jak Access.
I nie ma mocnych. Już 2 krotnie próbowałem z kompatyilnością...
i efekt zawsze ten sam - tylko jedna wersja.

A najlepsze to wsparcie Microsoft jeśli coś nie chodzi.
Nie ma go co jest zresztą zgodne z warunkami użytkowania.
Nic nie zapewniają, nic nie gwarantują i za nic nie odpowiadają...
Chociaż zgodnie z prawem powinni... hihi