Problem z dźwiękiem

Autor: Jacek <maps_at_wp.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 22:48:57 MET DST

Dziś kupiłem blaszaka na płycie Foxconn P4.45CM-S I945GC ze zintegrowaną
kartą dźwiękową Realtek HD Audio.
Po zainstalowaniu WIN XP i sterowników dźwieku nie ma.
W Windows Media Player wyświetla się komunikat:
"Program Windows Media Player nie moze odtworzyć pliku, ponieważ wystapił
problem z urządzeniem dźwiękowym. Urządzenie dźwiekowe może nie byc
zainstalowane na kompuerze, może być używane przez inny program lub moze nie
działac prawidłowo. Identyfikator błędu 0xC00D11BA"
Winamp z kolei pokazuje to:
"Bad Direct Sound Driver. Please install proper drivers or select another
device in configuration. Error code 88780078".

Co ciekawe - sam program konfiguracyjny Realtek Audio odtwarza dźwięki
prawidłowo w trybie demo 3D.

Sterownik Realtek HD Audio nie chce sie zainstalować - pod koniec instalacji
pokazuje błąd.

Co poradzicie? Nie chce mi się jechać z pudłem do sprzedawcy 40 km, bo może
cos źle robię. Tylko co?
Jacek