Re: Dla szukajÄ…cych taniego laptopa :)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 13:45:45 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Rados³aw Sokó³"
>Dozwolony u¿ytek, na ile go rozumiem, polega na rejestrowaniu
>utworów *rozpowszechnianych* przez *posiadacza praw* do roz-
>powszechniania lub na wypo¿yczaniu/kopiowaniu utworu od ro-
>dziny/przyjació³.
>
>¦ci±ganie MP3 od przypadkowych osób w Sieci, nie posiadaj±-
>cych ¿adnego prawa do rozpowszechniania tych MP3, nie jest
>dozwolonym u¿ytkiem.
>
>Nie zamierzam daæ siê Wam przekonaæ, bo nie jeste¶cie praw-
>nikami. Tak samo nie mam zamiaru siê k³óciæ i Was przekony-
>waæ, bo te¿ prawnikiem nie jestem. Mam swoje zdanie w tej
> [...]

Tyle, ¿e wprowadzasz w b³±d.
Napisa³e¶, ¿e wszelkie ¶ci±ganie MP3 z sieci to naruszenie prawa.
Nawet, je¶li pominiemy to, ¿e jest to mocno w±tpliwe z prawnego punktu
widzenia w ogólno¶ci (zabronione jest rozpowszechnianie jedynie), to
jest te¿ wiele dzie³ rozpowszechnianych bezp³atnie za pe³n± zgod±
uprawnionych podmiotów (b±d¼ takich, do których prawa maj±tkowe
wygas³y).

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ It  is  not yet possible to change operating
\  Kruk@epsilon.eu.org   / system by  writing  to  /proc/sys/kernel/os-