Re: Dla szukających taniego laptopa :)

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 10:15:20 MET DST

Wed, 4 Jun 2008 06:37:14 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

> Znajdź mi proszę laptop tych rozmiarów za tak niską cenę... Ten link by
> latał po grupach niezależnie od tego czy byłby na nim linux, windows czy DOS :)

No, szczerze to trudno w ogóle znaleźć tańsze produkty analogiczne do
biedronkowych w innych sklepach. Rzecz jednak w tym, że najczęściej te z
biedronki są wyraźnie niższej jakości. Stąd drogą dedukcji wnioskuję, że i
te nieszczęsne laptopy będą się sypać na potęgę, a 1000zł to jednak kwota
niemała.

Osobiście przy takim budżecie szukałbym jednak czegoś na allegro. Zresztą,
obok leży sobie Dell C640, kupiony już kawałek czasu temu, ale przyjemna
sprawna maszyna do zadań biurowych.

--
Kapsel
  http://kapselek.net