Re: Dla szukających taniego laptopa :)

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 09:52:44 MET DST

Mich@l pisze:

> Klientom Biedronki jest dokładnie obojętne czy mają Windowsa, Linuksa
> czy OS X.

LOL :)
Nie generalizuj i nie oceniaj ludzi po sklepie spożywczym w jakim robią
zakupy.

Klienci biedronki są naprawdę różni. Mnie nie jest obojętne jakiego
systemu operacyjnego w danym momencie używam, a robię zakupy spożywcze w
biedronce, bo jest blisko, tanio i niektóre rzeczy są naprawdę dobrej
jakości. Jeżeli mogę to samo kupić taniej akurat w lokalnej biedronce
czy w innym Lidlu to po co mam jeździć do wielkiego supermarketu i
benzynę wypalać?

A ten laptop to na pierwszy rzut oka fajna oferta, przy najbliższych
zakupach w biedronce mu się bliżej przyjrzę, bo może mieć wady ukryte
typu kiepska bateria, źle spasowana obudowa itp :)

--
pozdrawiam
STranger