Jak wgrac mapy do Lark 35.0

Autor: <tevion05_at_gmail.com>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 07:29:49 MET DST

Witam. Jak pewnie poznajecie po nicku jestem tu nowy, ale to tak na
marginesie.

Naszukalem sie na google z pare godzin szczegolowych informacji do
LARK 35.0. Dowiedzialem sie ze jest najlepsza to wersja do wgrywania
map. (nie posiada zabezpieczen itd). O ile moje informacje nie sa
błędne.
Nigdzie "jak narazie" nie potrafilem znalesc jak wgrac mapy europy.

Moje umiejetnosci na chwile terazniejsza sa takie, ze sciaga sie takie
mapy z torrentow, wrzuca na karte SD. Wbija sie ją w Navi i tu
stanelem. :arrow: I tu znajduje sie wlasnie moje pytanie :wink:
Mozliwe ze znalazl sie ktos tu przede mna co napisal podobny post.

Chodzi mi dokladnie :
Jakie mapy z torrentow sciagac ? (czy sa uniwersalne i pasuja do
kazdego czy dedykowane do larka. sciagnelem jakis pakiet z ok 25
mapami + jakas witaminka... kazano oba pliki wypakowac, witaminke
wrzucic do folderu z mapami, podmienic pliki [klikajac na "tak
podmien", wrzucic na karte SD i dalej nie napisali...)
Co po takich operacjach trzeba zrobic, zeby mapy sie wczytaly. I np,
jezeli jestem w panstwie niemieskim :wink: to otwieram mape o nazwie
niemcy i zaczynam sobie jezdzic.

Bardzo prosze o jakas mala instrukcje. Wchodze dopiero w temat i
proboje sie nieco dowiedziec. Mysle ze najlepsza praca by byla za
pomoca SKYPE, ale moze tu ktos napisze.
:razz:
Jezeli ktos woli wytlumaczyc mi to slownie to podaje swoje GG: 4991334
i wtedy podam namiary na skype...

Z gory dziekuje i czekam na jakiekolwiek odpowiedzi...