obudowa komputerowa... w starym stylu

Autor: blal <konto_at_domena>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 00:17:10 MET DST

moze komus wpadla w oko ostatnimi czasy jakas obudowa
w takim stylu:

http://www.directron.com/mapn5dx010.html

http://www.directron.com/mapn591dtm1a.html

generalnie firma mapower nic mi nie mowi i raczej
sprowadzanie takiego czegos ze stanow odpuszcze, jednak
cos w tym stylu bardzo by mi odpowiadalo, konkretnie
chodzi o:

obudowe mniej dziurawa niz durszlak ;)
zeby powietrze plynelo tak jak mi sie to uwidzi
(przez filtry) a nie bylo zasysane kazda szczelina
a teraz taka moda na 10 miejsc do montowania
wentylatorow, a w obudowie syf sie zbiera w tydzien

minimum 5 miejsc na napedy 5,25 ( z czego tylko
jedno musi byc na cd, reszta to hdd w 'tlumikach')
na 3,5 cala nic nie musi byc

obudowa 'przestronna' zeby napedy cd nie zachodzily
na plyte, preferowany bylby zasilacz na dole zeby nic nie
zaslanial, front paneli i innych udziwnien mi nie trzeba

generalnie majsterkowanie nie jest mi obce, ale chcialbym
miec na start cos mozliwie zblizonego do potrzeb zeby
nie odkrywac ameryki od nowa...