Re: bad sector

Autor: > <motto77_at_wp.eu>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 21:56:05 MET DST

> Ja takie dyski z miejsca reklamuję. Nigdy mi się nie zdarzyło,
> aby nie uwzględniono reklamacji.
> Ale przede wszystkim zrób backup danych.

mam zamiar to zrobic, ale gdzies wyczytalem ze moze to byc blad logiczny.
podejrzewam ze cos sie popieprzylo po ostatnim zaniku napiecia w sieci i
naglym wylaczeniu kompa. wolalbym to sprawdzic najpierw zeby niepotrzebnie
nie przechodzic procedury backupu , instalacji systemu i reklamacji u
sprzedawcy.