Re: Dla szukających taniego laptopa :)

Autor: <Mich_at_l>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 20:37:23 MET DST

W dniu 03-06-2008 20:14, Mariusz Kruk pisze:

> No właśnie ta grupa docelowa jest dla mnie zupełnie niejasna. Bo ani to
> konkurencyjne z EEE, ani ze zwykłymi małymi notebookami, ani ze zwykłymi
> tanimi notebookami. Taka świnka morska.

Ale jest tanie jak barszcz. Za 1000 zł raczej ciężko kupić nowy,
pachnący fabryką komputer.

> Wiesz, o ile sam używam linuksa i mam go w pracy na desktopie, o tyle
> jakoś nie sądzę, żęby to Ubuntu tam długo przetrwało.

To już decyzja kupujących, ktoś później pewnie spiraconego xpeka tam
sobie zainstaluje. Ważne że dostają skonfigurowany, działający komputer
out of the box.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl