Re: Czy OEM wersja XP zainstaluje sie jako drugi na Vista Basic?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 19:48:50 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Pszemol"
>OK, a co sie stanie z boot managerem gdy na komputerze z Vista
>zainstaluje XP? Dogra sie jako druga opcja czy bedzie juz potem
>tylko XP? Czy ktos probowal?

Jak dotąd miałem tylko okazję orać Vistę i instalować XP na notebooku,
na którym była partycja recovery jeszcze. Później instalowany Linuks
wykrył partycję recovery i dodał ją jako Vistę do menu Gruba. XP tego
nie zrobił.

--
[------------------------] BorgDOS 6.0: Now with real-time assimilation
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] on the fly.