Re: Błąd nagrywania płyty 8,5 GB

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Mon 02 Jun 2008 - 22:15:21 MET DST

qwerty pisze:
> [...]

Na pewno winne są nędzne,oszukane,podrobione płyty. (właściwy epitet
wybrać, a resztę wykreślić ;)

Miałem już różne przeboje z nagrywarkami i zawsze suma sumarum winne
były płyty. Zniechęciłem się do TDK i MTECa. Kiedyś to były b. dobre
płyty, teraz unikam tych firm, bo się naciąłem na partie złych kupionych
w MediaM. Nagrywam obecnie na verbatimach i jest dobrze.

--
pozdr
STranger