Re: Prosty pilot do PC

Autor: Szymon Wróblewski <simw_at_SPAMMpoczta.onet.pl>
Data: Mon 02 Jun 2008 - 19:09:12 MET DST

Arkadiusz Dymek wrote:
> Witam,
>
> Poszukuję jakiegoś prostego pilota na USB - w praktyce wystarczyłby mi
> jeden przycisk, aczkolwiek kilka więcej by nie zaszkodziło. W każdym
> razie czym mniej, tym lepiej. Przeglądam ofertę sklepów, ale wszędzie
> multimedialne monstra prześcigające się w złożoności. Widział ktoś
> gdzieś coś prostszego i mógłby mnie nakierować?
Hmm w pierwszej chwili przychodzi mi do głowy pilot od tunera SkyStar
II. Odbiornik podłączany bezposrednio do USB, pilot niezbyt rozbudowany
a co najważniejsze w WinXP nie potrzebuje dod. sterowników. Jest
wykrywany przez system, przyciski działają jak w klawiaturze
bezprzewodowej, należy się tylko nauczyć, który przycisk pilota jakiemu
odpowiada przyciskowi klawiatury.

--
Pozdro
Simon