Netia i router ADSL

Autor: Łukasz <fatmouseREMOVEIT_at_poczta.fm>
Data: Mon 02 Jun 2008 - 17:30:51 MET DST

Witam,

Mam w planie zamówienie Internetu ADSL od Netii. Przy zamówieniu jest
opcja wyboru modemu "Modem USB Sagem F@ast 800". Standardowy modem od
dostawcy to absolutne minimu, tyle to dla mnie za mało. Internet w domu
chciałbym rozdzielić na dwa kompy - przewodowo na PC i bezprzewodowo na
laptopa. Do tego będę potrzebował routera, np. takiego
http://www.komputronik.pl/Sieci/sieci_bezprzewodowe/Routery_i_modemy_ADSL_Neostrada_Net24_Dialog_itp_/D_Link/D_Link_Wireless_G_ADSL2_Router_DSL_2640B/pelny,id,53271/

I tu moje pytanie: na co powinienem zwrócić uwagę przy wyborze routera
pod internet ADSL? Na pewno musi mieć wbudowany modem ADSL. W różnych
routerach spotkałem się też ze standardem ADSL - Annex A lub B? Który
należy wybrać?

Kolejne pytanie dotyczy posiadaczy internetu od Netii - jak się
sprawuje? Dodam, że jestem z Tomaszowa Lubelskiego, więc miło by było
gdyby znalazł się ktoś z okolic, kto mógłby dokładnie się wypowiedzieć
na temat jakości usług od Netii.

Pozdrawiam,

Łukasz.