Re: Poszukuję domowego routera

Autor: Jarosław Grzyb <grzybu123_at_o2.pl>
Data: Mon 02 Jun 2008 - 17:25:47 MET DST

"Roman Sęk" <spam@thanks.com> wrote in message
news:g20uvo$9or$1@news.dialog.net.pl...
> Witam,
> ostatnio pojawił się w domu drugi komputer i teraz szukam jakiegoś routera
> aby podzielić łącze internetowe. Chciałbym kupić coś z wyjściem WAN typu
> RJ-45 i obsługą PPPoE. Dodatkowo mile widziany byłby jakiś firewall i QoS,
> ale nie jest to konieczne.
> Z tego co widzę WRT54GL (cena ~160 pln) spełniałby moje wymagania.
> Ponieważ jednak WiFi nie używam i nie planuję chciałbym się dowiedzieć czy
> istnieje jakaś tańsza alternatywa.
>
> --
> Pozdrawiam
> Roman Sęk

Z góry powiem, że bardzo często wifi się przydaje, np. gdy przyjeżdza ktoś z
rodziny i chce się podpiąć do netu. Rozwiązań tańszych jest mnóstwo ale to
proponuję obszukać allegro i wtedy przeszukać google o modelach, które już
Tobie odpowiadają...

Pozdrawiam

--
Jarosław Grzyb <grzybu123_at_o2.pl> http://octopian.na11.pl