Mobo z grafiką

Autor: Jeremi <jeremi_at_onet.eu>
Data: Mon 02 Jun 2008 - 14:56:19 MET DST

Witam

Przeszukałem już sporo stron i for, ale odpowiedzi nie znalazłem.
Muszę kupić płytę główną z grafiką na pokładzie, ale z wolnym slotem PCI-E
x16.
Pytanie główne, to oczywiście co polecacie?
Płyta na Socket 775, bo będzie tam włożony Intel Pentium Dual Core E2180, w
przyszłym roku zmiana procka na mocniejszy (jak stanieją), a więc mobo musi
być w miarę rozwojowa.
Za 2-3 miesiące będzie włożona normalna grafika i tu także pytanie: jaka?
Czy GeForce 8600 GT lub ewentualnie GeForce 8800 GS mam brać pod uwagę?
Komp dla 15-latka (internet, filmy, muzyka, szkoła), trochę giercowania w
stylu Stronghold2.
Czy na powyższych kartach pójdzie coś nowszego, np. Assassin's Creed bądź
Wiedźmin?

--
Jeremi