Re: dysk mieli w laptopie- proszę o wskazówki

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Mon 02 Jun 2008 - 14:40:39 MET DST

news:g20coc$u6n$1@polsl.pl...

> Bzdura.
>
> To tak, jakby zmieniać jakąś limuzynę na starego Golfa
> "bo klima zabiera parę KM mocy".

  Ale mimo wszystko "klima" pozwala jechać - a tu klima dodatkowo wciska
hamulec :)

Podejrzewam
1. Usługę " Wstępne ładowanie do pamięci" - przyspiesza start systemu o ~5
sekund ale po starcie uniemożliwia poprawne działanie przez 10-15 minut.
2."Usługa wyszukiwania systemu windows" - bez wskazania co ma robić potrafi
bez sensu zająć kilka GB dysku...

--
marfi