Re: karta TV

Autor: RadoslawF <radoslawfl_at_gazeta.pl>
Data: Mon 02 Jun 2008 - 10:14:58 MET DST

Dnia 2008-06-02 07:22, Użytkownik pepe0819 napisał:

> zwrocilem uwage ze na tej grupie jak ktos zadaje pytanie
> nieodpowiadajace waszym regula to od razu pojawiaja sie okreslenia debil
> kretyn itp BRAWO to jest przejaw wysokiej kultury.

Jeśli takie określenia po 5 grzecznych postach które niestety
do ciebie nie dotarły są przejawem "kultury" to chciałbym zapytać
jak nazwiesz swoje zachowanie które doprowadziło do takich
postów ?

A następnym razem zacznij od zwracania uwagi na netykietę.
Powinno przynieść lepszy skutek niż zwracanie uwagi na kulturę.
:-)

Pozdrawiam