Re: ktory zasilacz

Autor: adym <adym_at_tenbit.pl>
Data: Mon 02 Jun 2008 - 09:23:07 MET DST

From: "zxc" <dup@com.pl>
Newsgroups: pl.comp.pecet
Sent: Friday, May 30, 2008 8:04 PM
Subject: Re: ktory zasilacz

> starczy mi ta grupa dyskusyjna :) i to co na niej ludzie polecaja, czego
> posiadaniem sie chwala i o czym informuja ze padlo
> wystarczy zeby wyrobic sobie jakas opinie

hmm, na tej grupie jest moze kilkanascie osob, ktorzy maja cos do powiedzenia z tych co czytują ją regularnie, poza tym niczym nie rozni sie ono od innych forum. Wrecz przeciwnie tam trzeba byc zarejestrowanym, tutaj praktycznie nie jestesmy zmuszeni podawac zadnych danych aby uczestniczyc w dyskusji. Jak dla mnie co najwyzej srednie zrodlo..