Re: malutki pendrive (min4GB) i wygoda uzywania

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Sun 01 Jun 2008 - 23:05:40 MET DST

BearBag wrote:
> szukam malutkiego pendrive'a i znalazlem cos takiego na allegro

http://www.allegro.pl/item368703774_4gb_pqi_najmniejszy_pendrive_i810_nowo
sc_slask.html
> Mial to ktos osobiscie? Jak to sie spisuje w praktyce, chodzi mi o
> wygode wyciagania tego wtyku, czy to nie jest meczace?

Dziewczynie rozleciał się po tygodniu. Pękła blokada wysuwania. Wciąż da
się go używać, ale nie jest to zbyt wygodne. Oczko zaczepu łańcuszka
również nie wygląda na trwałe.

Ja polecam to:
www.dealextreme.com/details.dx/sku.11294
Kosztuje 4 zł wliczając wysyłkę do Polski, jest szybkie i wbrew pozorom
solidne. DX ma też inne, nieco większe, pewnie solidniejsze czytniki
microsd.

k,