Re: karta TV

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 01 Jun 2008 - 22:56:00 MET DST

"pepe0819" napisał:

> nie moge uruchomic karty tv

Tzn. po włożeniu jej do komputera i uruchomieniu nie jest wyliczana jako
urządzenie PCI przez BIOS? To co ma do tego oprogramowanie?

> jezeli nie znasz odpowiedzi to nie pisz mi adresu ntg
> po prostu nie czytaj i nie odpowiadaj

Drogi użytkowniku Usenetu. O tym, czy mam coś napisać czy nie, decyduję ja
sam. Ty co najwyżej możesz moich postów nie czytać, do czego gorąco namawiam
bo i tak niewiele jesteś w stanie zrozumieć. Nie możesz nawet zrozumieć, tak
podstawowych rzeczy jak to, iż:
1. Ta grupa *nie* zajmuje się oprogramowaniem.
2. Niezależnie od grupy, należy podać model karty.
3. Niezależnie od grupy, należy podać system operacyjny, pod jaki
poszukujesz oprogramowania.
Bo przekonanie o tym, że wszyscy wiedzą jaką masz kartę i system operacyjny
jest przejawem zwykłego buractwa. I to by było na tyle.

JoteR