Re: malutki pendrive (min4GB) i wygoda uzywania

Autor: Piter <temp-spam_at_o2.pl>
Data: Sun 01 Jun 2008 - 13:58:26 MET DST

szukam malutkiego pendrive'a i znalazlem cos takiego na allegro
http://www.allegro.pl/item368703774_4gb_pqi_najmniejszy_pendrive_i810_nowosc_slask.html
Mial to ktos osobiscie? Jak to sie spisuje w praktyce, chodzi mi o
wygode wyciagania tego wtyku, czy to nie jest meczace? Bardzo czesto
wtykam i wyciagam pena z usb i chcialbym zeby to nie odbywalo sie za
kazdym razem z trudnosciami, jednoczesnie pen musi byc malutki zebym
mogl go np do kluczy bezproblemowo przypiac. Szybkosc ma mniejsze
znaczenie ale te 6MB/s zapisu to jednak minimum. Jesli ktos zna jakas
lepsza oferte to prosze o rade/linka. Nie musi byc az tak maly jak
ten z linka ale niech nie bedzie wiele wieszy.
Aha te badziewia w postaci karty kredytowej mnie ni interesują.

bardzo fajnie się sprawuje, do tej zasuwki można się przyzwyczaić a ile to
podziała nie wiem narazie wytrzymuje i nie wygląda jakby sie chciało
rozpaść, ale z czasem się pewnie ten bolec wytrze i nie będzie blokował,
tylko wtedy pewnie 2 czy 4 GB będzie bardzo niewiele