Re: Nagrywarka DVD (P)ATA

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 01 Jun 2008 - 00:23:28 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Eneuel Leszek Ciszewski"

>"Mariusz Kruk" slrng42ljn.lol.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl

>"Artur M. Piwko" slrng42ffu.58e.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl

>Odsyłam obu panów do wariatkowa.

Odsyłam do lekcji dobrych manier.

>Powoływałem się na
>tę ustawę wielokrotnie, w tym raz z pomocą Inspekcji
>Handlowej i Rzecznika Konsumenta. :)
>

>Do pozostałych osób: Ustawa chroni przez dwa lata od
>daty sprzedaży

Moment. Jakaś nowela była? W wersji, którą mam pod ręką stoi wyraźnie:
Art. 4. 1. Sprzedawca odpowiada wobec kupującego, jeżeli towar
konsumpcyjny w chwili jego wydania jest niezgodny z umową; w przypadku
stwierdzenia niezgodności przed upływem sześciu miesięcy od wydania
towaru domniemywa się, że istniała ona w chwili wydania.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb The  macro here has not been followed by the
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' required stuff, so I'm ignorig it.(TeX)