Re: za slaby zasilacz ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 31 May 2008 - 23:37:28 MET DST

Dnia Sat, 31 May 2008 22:32:17 +0200, Zdzislaw Landowski napisał(a):

> byl rozkrecony, bo mialem ok 2 tygodsni przypadek ze strasznie huknelo i
> zasmierdzialo, jakby kondensator.
> Ale rozebralem wszystko, ostatnio zmienialem nawet obudowe i wszystko
> czyste 0 sladow wybuchu i nie mam pomyslu.
> Zasilacz rozkrecony i sprawdzony na tyle ile to mozliwe (radiatory).

Ciekawe - mój ma 2,5 roku lata i akurat jak mu się skończyła gwarancja,
to się posypał (przestał się włączać). Wychodzi na to, że to sprzęt
dobry, tyle że "krótkiej świeżości". Na szczęście znalazłem
profesjonalny serwis zasilaczy, który go naprawi i wyreguluje za jeszcze
normalne pieniądze.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/