Re: Graphics Accelerator 3100 Intel a sprawa OpenGl i DirectX

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 31 May 2008 - 13:09:33 MET DST

"Andrea" 48410486@news.home.net.pl

> Grafika jak grafika. Do gier się nie nadaje, do wszystkiego poza tym tak.

A w razie czego można dorzucić tam zewnętrzną grafikę i tę zintegrowaną wyłączyć?

-=-

W życiu grałem w kilka gier komputerowych, w tym chyba połowa to
gry konwersacyjne lub niby graficzne, ale możliwe do zrealizowania
w trybie tekstowym. Najpoważniejszymi grami z grafiką był Prince
oraz WorCraft.

Ale ponoć ludzie zmieniają się, ;) więc może kiedyś zacznę grać. Mnie
najbardziej zależy na dostępie do informacji, w tym do map i do Googli,
bo mam w dupie... Nie... W domu... Lenia... ;) Tak więc zabiorę notebook
do lasu, gdzie lenia nie będzie i tam sobie poużywam. :)

Palec prawie zrośnięty, Mercedes połatana (dobrze, że teraz można łatać
defloracje) więc czas najwyższy na to, aby zrzucić nadmiarowe pieniądze,
które ponoć wkrótce zamienią się w bezużyteczne z uwagi na inflacje...

A najlepiej zrzucać te nadwyżki na stacjach benzynowych i w hotelach oraz
temu podobnych miejscach. :) Notebook ma umożliwić mi kontakt ze światem
tak zwanym i dać możliwość pooglądania (lub nawet prymitywnego poprawiania)
fotek robionych aparatem, którego wprawdzie jeszcze nie kupiłem, ale który
zamierzam kupić. :)

-=-

Aby było jasne -- pytanie tego postu brzmi:

Czy w razie czego można dorzucić tam zewnętrzną grafikę i tę zintegrowaną wyłączyć?

--
   .'O`-'     ., ; o.'    leszekc@@alpha.net.pl    '.O_'