Re: Bootowanie z karty CF

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Sat 31 May 2008 - 12:09:30 MET DST

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:g1psge$ppt$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Zainstalowałem Windows potraktowany nLite na karcie CF, jednak karta nie
> chce sie zabootować. Jest w specjalnej przejściówce CF-IDE. Co z tym
> fantem zrobić? Linuksów i podobnych nie mogę mieć. EWF będzie później, jak
> się wreszcie zainstaluje.

Ja co prawda miałem podobne przejścia nie przez IDE tylko USB, ale może
pomogę.
Sprawdź czy w ogóle twoja CF potrafi startować system. Ja na kilka różnych
pamięci flash (peny i karty CF) które testowałem znalazłem takie, które po
prostu nie chciały się bootować. Nie było na to reguły. Zanim zaczniesz z
niej startoweać XP sprawdź coś prostszego - np DOS. Są w sieci aplikacje
pozwalające spod Windows formatować pamięci flash jako dysk startowy MS-DOS

pzdrw
gl12d4