Re: Czerwona poświata krawędzi na CRT

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 31 May 2008 - 10:34:06 MET DST

Dnia 30.5.2008, Tmk napisał(a):

> Kupiłem nową kartę ATI z dwoma wyjściami DVI. Podłączyłem przez przejściówkę
> do starego monitora CRT i jest tak jak w temacie. Dla mnie jest to zły
> sygnał analogowy z karty - coś z synchronizacją barw z odchyleniem poziomym.
> Pytanie do was: czy jest to typowe, czy może karta jest popsuta?

Sprawdź czy w OSD monitora nie masz możliwości regulacji konwergencji
(zbieżności) kolorów - możliwe, że da się ten efekt jeśli nie usunąć to
zniwelować. Nie zaszkodzi sprawdzić na innym kablu (jeśli ten nie stanowi
nieodłącznej części monitora), a także z inną przejściówką.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/