Re: najcichszy wentylator

Autor: sphinxozo <sphinxozo_at_nospam.pls>
Data: Fri 30 May 2008 - 22:05:52 MET DST

In article <g1pluk$oob$1@pyro.tvk.wroc.pl>, temp-spam@o2.pl
says...
[...]
 dmucha bardzo dobrze jak za ta cene i jest naprawde cichutki
na
> 5-6V bezglosny a na 12V tez wlasciwie go nie slychac i bije
> Noiseblokera jezeli chodzi o halas jak i stosunek
> cene/mozliwosci :)
>
> no dobra a w odniesieniu do predkosci obrotowej ?
> bo ja przed zakupem sugerowalem sie
> http://silentworks.pl/NewsID54,test,wentylator%C4%82%C5%82w,120mm,silentworks.html
> przy czym nalezy pamietac ze u nich im mniej tym lepiej

Nie sugerowalem sie niczym, poczytalem ogolnie a pozniej
kupilem spora pake :) i testowalem, panel zalman ktory mam
obluguje 6 wentyli podpiolem wszystkie na raz na poczatku i
sluchalem, a pozniej najcichsze puszczalem kolejno.
Nie wiem jak z obrotami regulacja napiecia jest od okolo 5V -
12V, w tej chwili wszystkie sa skrecone na minimum.
Przy 5V maja kolo 600-800 RPM
Tylko Ninja Slipstream 800 chodzi na nomialne 12V bo i tak nie
wydaje zadnego dzwieku wlasciwie. Noctua nie bralem bo za
drogi, w sumie najbardziej zawiodl mnie noiseblocker, glosny
jest ale dmucha naprawde mocno.

Marcin