Re: wyciszanie komputera

Autor: sphinxozo <sphinxozo_at_nospam.pls>
Data: Fri 30 May 2008 - 21:37:10 MET DST

In article <c962a$484009e0$59655bd8$935@news.upc.ie>, 123
@abc.ie says...

> taa... ja mam niby tylko 4 wentylatory ale ni chu chu ich nie slychac
> z odleglosci 50cm przy zamknietej budzie - 120mm fandery na ok. 500
> obrotow
>
> tak ze podejrzewam ze jednak sie zna, a i racje ma, za ciekawie to
> ta buda nie wyglada, ja bym juz cial pelne kwadraty i wstawial siatke

To jest to co chlodze:
obudowa TT Kandalf
Z boku 25cm wiatrak na 500 obrotow,
pasywna miedziana ninja na procu z wiatrakiem Ninja slipstream
800 RPM
z przodu Noisebloker XL2 i z tylu taki sam 12cm wszystko
zarzadzane przez panel zalman'a i skrecone na maxa w dol

Zasilacz polpasywny TT dualpower
procek AMD X2 - 3800+ puszczony na 2.6Ghz
grafika - X1950Pro pasywne chlodzenie
do tego 4 dyski i 2gb ramu
temperatury:
dyski ~37-40 stopni