Pentium M 760 PROBLEM !!!

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Fri 30 May 2008 - 20:44:52 MET DST

Znajomy dał mi notebooka żeby spróbować coś z nim zrobić. Był w
autoryzowanym serwisie TOSHIBA i stwierdzono że uszkodzony jest procesor.
Zakupiłem więc procesor dokładnie taki sam jak był oryginalny i
zamontowałem. I tu jest problem w BIOS jest opcja która ustawia mnożnik
(dynamicznie, zawsze najmniejszy i zawsze maksymalny). Przy ustawieniu
dynamicznym i zawsze najwyższym pojawia się tylko logo TOSHIBA i potem
pokazuje się w rogu kursor mygający na czarnym tle i zwiecha nawet caps nie
działa - nic nie bootuje, natomias jak ustawie w BIOS zawsze na najniższy to
startuje normalnie i pracuje normalnie ale 133x6 czyli 800 Mhz i tyle
pokazuje CPU-Z. Nie wiem czego to może być wina pierwszy raz z czymś takim
się spotykam. Dodam jeszcze że programami do zmiany mnożnika procesorów
mobilnych w locie jak zmienie to albo zwiecha albo czarny obraz. Co to może
być ?. Podejrzewam że to kwestia napięcia bo różnica między mnożnikiem 6 a
15 to prawie 0,5 V. Co sądzicie ?.