Re: UPS - kupno

Autor: bodie kotas <newslite_at_gazeta.pl>
Data: Fri 30 May 2008 - 20:34:42 MET DST

On 2008-05-28 08:13:50 +0200, "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl> said:

> Witaj
> Nie określiłeś co ma być podłączone do ups-a, którego zamierzasz kupić.
> Na pewno komputer, ale nie podałeś jego parametrów, a to ma duże
> znaczenie.
>
> Pozdrawiam

dzięki za odzew

no więc komp z monitorem będzie jadł jakieś 500w (może 400 ale nie
jestem pewny)

i chciałbym aby utrzymał się do 15min z ups'a - zachowywanie dużch psd,
kręcenie dużych ps'ow, wrzucaniedużego pliku na ftp etc

wstępnie się rozeznałem że odpowiedni to 1200VA ...

cała reszta to dla mnie magia - nie wiem które parametry są istotne,
który producent robi trwałe i dobre aku ewentualnie który okeruje tanio
zamienniki, który generalnie jest dobry, który ma dobry support dla
klienta etc etc

no i cena ... nie stać mnie na taki za 1200 czy 1600zł

ups będzie koło|pod biurkiem a nie w sąsiednim pomieszczeniu

pozdrawam

--
Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki